Obsah
3. Detailněji k nejčastějším problémům a jak je vyřešit
3.1 Prokapávání, resp. úniku dezinfekce z dávkovací hlavy
3.2 Venkovní či sloupový stojan nepravidelně dávkuje, dávkuje se zpožděním, nedávkuje
1. Úvodní slovo
Tento článek byl vytvořen na základě možného výskytu nepříjemností a problémů s dávkovačem dezinfekce či antibakteriálního gelu / tekutého mýdla. Než se rozhodnete zaslat dávkovač na naši adresu k učinění reklamace, přečtěte si prosím následující doporučené rady, tipy a postupy.
V případě vzniklého problému s dávkovačem se mnohdy jedná o opravdovou drobnost, která nemusí být vadou výrobku. Zjednodušeně řečeno, je třeba pouze zkontrolovat, zda těsnění je správně umístěno a plní svou funkci, je pumpa vhodným způsobem do dávkovače vložena nebo je vše dostatečně utaženo. Samozřejmostí je pravidelné čištění, obzvlášť, když je delší dobu dávkovač odstaven a není používán - pokud není dávkovač důkladně před odstávkou pročištěn, může docházet například k osychání dezinfekce a tím i ke ztuhnutí dávkovací hlavy - to následně může způsobit rozsáhlejší problémy. Z tohoto důvodu vznikl tento článek, aby si téměř každý zákazník, který se setkal s nějakým řešitelným problémem s dávkovačem, snadno a rychle s ním dokázal poradit.
Seznámení s výrobkem, vložení / výměna baterií, vyjmutí nádržky s dávkovací hlavou, montáž na stojan či držák:
- Video s dávkovačem: https://www.youtube.com/watch?v=sBmSkUJPwbc
2. Návod
Návod ke stažení, odkaz zde: Návod k použití stojanu či držáku bezdotykového dávkovače v1.1
Doporučujeme návod důkladně pročíst, přeci jen se jedná o výrobek, který má v sobě mechanické části a pro správnou a dlouhou životnost výrobku, je nezbytné se v dostatečné míře také o něj starat - životnost zvýšíte pravidelnou údržbou a čištěním výrobku.
3. Detailněji k nejčastějším problémům a jak je vyřešit
3.1 Prokapávání, resp. únik dezinfekce z dávkovací hlavy
Správné vložení dávkovací hlavy do dávkovače.
Pokud dochází k prokapávání / úniku dezinfekce, z největší pravděpodobností je pouze špatně vložena dávkovací hlava do dávkovače. Většinou stačí pouze správně vložit do dávkovače, domáčknout a dotáhnout a zkontrolovat všechna těsnění zda plní svou funkci (nekříží se, nejsou mimo své drážky).
3.2 Venkovní či sloupový stojan nepravidelně dávkuje, dávkuje se zpožděním, nedávkuje
Postupy:
- Zavzdušněná hadička, která je od dávkovací pumpy do jeklového rámu s dezinfekcí
- Postup 1 – odvzdušnění hadičky
- Sundejte nerezový kryt dávkovače.
- Vyjměte pumpu z dávkovače, hadičku vedoucí do jeklové konstrukce neodpojujte, obrázek č. 1.
- Zkontrolujte, zda v jeklovém rámu / zásobníku je dezinfekce (pokud není, vyzkoušejte například pouze s vodou, kterou do zásobníku napusťte)
- Párkrát pumpu ručně stlačte (viz obrázek č. 2), do té doby dokud nebude v hadičce dezinfekce a nedojde k dávkování dávkovače.
- Následně vraťte do dávkovače pumpu a vyzkoušejte, zda byl problém vyřešen.
- Pokud ano, nasaďte nerezový kryt.
- Postup 1 – odvzdušnění hadičky
- Nefunkční zpětný ventil – pumpa se snaží nasát dezinfekci, jakmile ji však nasaje, je vypuštěna zpět do jeklového rámu
- Postup 2 – doručení náhradních dílů
- Stejný postup jako v předchozím případě do bodu 4.
- Pokud nenasaje ani při 100x ručním zapumpování pumpy, zašleme Vám novou pumpu s hadičkou a zpětným ventilem - v záruční lhůtě zdarma, v ostatních případech Vám bude zaslána cenová nabídka.
- Postup 2 – doručení náhradních dílů
- Postup 3 – Zašlete pumpu s hadičkou a zpětným ventilem k nám na naši adresu pro posouzení.
- Postup 4 – Zašlete celý stojan s dávkovačem dezinfekce k nám na naši adresu pro posouzení.
Obrázek č. 1
Obrázek č. 2
4. Reklamace dávkovače
Pokud nelze zajistit správnou funkčnost dávkovače z návodu či v bodech výše uvedených, máte dávkovač v záruční lhůtě (podnikatelé a státní instituce standardně 12 měsíců - pokud není sjednáno jinak, fyzické osoby nepodnikající 24 měsíců), pošlete jej na naši adresu v Kamenném Újezdu dle následného postupu uvedeného na odkazu zde: https://www.eshop-gastro.cz/obchodni-podminky/#h4skc0f9kiu1viv78yogag1buj3gy2.
V případě, že dávkovač již není v záruční lhůtě, kontaktujte nás, zajistíme společně nejoptimálnější řešení.
Dotazy, připomínky, nápady a podněty
Volejte na tel. č. 770 195 112 (Po-Pá 8-15h)
nebo napište na email podpora@gastro.cz.