Nerezové stojany a držáky s dávkovači dezinfekce či antibakteriálního gelu máme skladem.

Zboží odesíláme do 2 pracovních dnů.

Pro státní organizace možnost
platby na fakturu. Zvolte přímo v eshopu.

Celou nabídku hygienických výrobků
naleznete zde:
>>> ZDE <<<

Doprava a platba

 

Obsah

Vyzvednutí a doručení objednávky

Zaplacení objednávky

Údaje pro zaplacení objednávky

Cena poštovného a balného

Doba dodání objednaného zboží

stav: SKLADEM

stav: SKLADEM U VÝROBCE

stav: NA DOTAZ

stav: NA OBJEDNÁVKU

Potřebujete výrobek přepravit do zahraničí?


Vyzvednutí a doručení objednávky

  1. Osobní odběr
    • U nás v Kamenném Újezdě, Zemědělská 500, společnost GASTRO PRODUCTION s.r.o. (10 km od Českých Budějovic)
  2. Geis
    • Prostřednictvím dopravce Geis zasíláme výrobky, které máme skladem v Kamenném Újezdě - platí také na výrobky, které budou u nás vyrobeny.
      • Dopravce Geis může být bez upozornění zákazníka pozměněn za jiného ověřeného a spolehlivého dopravce, který lépe vyhoví požadavkům na dopravu z termínového i ekonomického hlediska. 
  3. DB Schenker
    • Pokud zboží nemáme aktuálně skladem v Kamenném Újezdě, je doručováno dopravcem DB Schenker.
      • Dopravce DB Schenker může být bez upozornění zákazníka pozměněn za jiného ověřeného a spolehlivého dopravce, který lépe vyhoví požadavkům na dopravu z termínového i ekonomického hlediska. 
    • Platí pro většinu nových výrobků Tefcold, které zasíláme z centrálního skladu v Dánsku přímo zákazníkovi. 
    • Dále pro všechny nové výrobky MENU SYSTEM, Rational, Vinotek.
  4. PPL 
    • Dopravcem jsou přepravovány výrobky menších rozměrů.
      • Jedná se o přepravu kupř. náhradních dílů - magnetické těsnění k chladicím/mrazicím stolům, agregáty, výparníky, vsuny, kolečka, nohy aj. 
  5. Doručení vlastními pracovníky
    • Bod č. 2 nebo bod č. 3 bude nahrazen tímto bodem č. 4.
      • Pokud dojde k přepravě zboží našimi pracovníky, výsledná cena pro zákazníka je neměnná. Jedná se o nadstandardní službu (čas doručení dle dohody, spolehlivost přepravy), kterou jsme vám schopni nabídnout v případě volných kapacit. Zákazník bude o této změně informován. Při výrobcích nad 50 kg je však nutné zajistit vlastní vykládku z nákladního vozu.

Zaplacení objednávky

  1. Bezhotovostní platba
    1. Převodem na náš bankovní účet (je nutné počítat s cca třemi pracovními dny než nám budou peníze připsány na našem bankovním účtě),
    2. Platební kartou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtě)
    3. GoPay platební bránou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtě)
  2. Hotovostní platba
    1. Dobírkou u přepravce - tato možnost musí být s prodejcem dohodnuta před provedením objednávky (náš eshop www.eshop-gastro.cz primárně tuto možnost neumožňuje). Dobírka je možná pouze do 50.000,- Kč bez DPH a to pouze na výrobky, které jsou skladem v Kamenném Újezdě společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. Na výrobky, které je nezbytné objednat u našich dodavatelů (např. Tefcold, Rational, MENU SYSTEM, VinoTek) není dobírka umožněna.
      1. Dobírka musí být před uskutečněním objednávky dohodnuta s prodejcem následujícími způsoby:
        • telefonicky na tel. č. 770 195 112,
        • nebo e-mailem na podpora@gastro.cz,
        • či osobně v sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. v Kamenném Újezdě.
    2. Hotovostní platbou u nás ve společnosti

V sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. lze platit pouze hotovostní platbou, případně převodem na náš bankovní účet, kde musí být celková cena objednávky připsána na našem bankovním účtě před převzetím objednaného zboží.

U dopravce Geis nebo PPL lze platit hotovostně při převzetí výrobku (dobírka) jen po sjednané dohodě s prodejcem sepsané výše a to maximálně do výše 50.000,- Kč bez DPH a to pouze na výrobky, které jsou skladem. Platba kartou není dopravcem Geis umožněna. 

U dopravce DB Schenker nelze platit při převzetí výrobku (dobírka), dopravce tuto možnost neumožňuje.

V případě doručení vlastními pracovníky lze platit pouze převodem na účet prodejce před expedicí výrobku.

Údaje pro zaplacení objednávky v CZK

Název banky: Citibank Europe plc, organizační složka
Číslo účtu: 2062870107/2600
variabilní symbol: uveďte číslo faktury
text pro příjemce: eshop

Údaje pro zaplacení objednávky v EUR

Název banky: Citibank Europe plc, organizační složka
BIC kód: CITICZPX
IBAN: CZ35260000000062870318
variabilní symbol: uveďte číslo faktury
text pro příjemce: eshop

 

Cena poštovného, balného a případné montáže

ZDARMA nad 3.000,- Kč bez DPH.

  • Poštovné a balné hradíme za vás, platí pouze na výrobky uvedeny na našem eshopu www.eshop-gastro.cz.

Kdy neplatí doprava zdarma nad 3.000,- Kč bez DPH:

  • V případě objednání jednoho či více výrobků z kategorie "Ochrana proti koronaviru", cena dopravy bude zaslána na základě objednaného počtu kusů. 
  • V případě individuálních projektů bude doprava účtována dle ceníku dopravce.
    • Zákazníkovi bude cena dopravy zaslána společně s cenovou nabídkou na individuální projekt. 
  • V případě náhradních dílů bude doprava účtovaná od 180,- Kč bez DPH (dle výsledných rozměrů a hmotnosti).
    • Zákazníkovi bude cena dopravy zaslána společně s cenovou nabídkou na náhradní díly. 
  • V případě požadavku zákazníka na montáž bude účtována zákazníkovi doprava + práce + potřebný materiál.
    • Doprava 12,- Kč bez DPH / km v případě dopravení montážníka/ů osobním autem do 3,5t. (doprava montážníka/ů nezbytná vozidlem nad 3,5t - dle předchozí dohody).
    • Práce 750,- Kč bez DPH / h, resp. za 2 montážníky 1.000,- Kč bez DPH / h.
    • Zákazníkovi bude cena dopravy a práce zaslána společně s cenovou nabídkou. Soupis a cena náhradní dílů dodatečně.
    • Doprava, práce, materiál budou fakturovány dle skutečnosti. 
  • V případě objednávky nad 3 jakékoliv kusy / položky - cena dopravy bude řešena dle individuální dohody se zákazníkem.
  • V případě, že výrobky nemáme skladem a je nutné je objednat u našeho dodavatele a následně je nezbytné doručení do našeho sídla společnosti na základě požadavku zákazníka. V tomto případě je cena dopravy zdarma pouze k nám do sídla společnosti pro osobní převzetí. Následující doprava po ČR bude zpoplatněna dle podmínek dopravce Geis nebo PPL. 
    • Platí pro jakoukoliv úpravu výrobku,
    • či nalepení reklamních polepů, samolepek aj.

Individuálním projektem se rozumí:

Objednávka výrobků či služeb, které nejsou uvedeny na našem eshopu www.eshop-gastro.cz, týká se například

  • výroby či úpravy našich výrobků, kde je nezbytné vytvoření vizualizace / konstrukčního výkresu pro naši výrobu na základě individuálního požadavku zákazníka
  • výrobky, které je nutné objednat nad rámec našeho eshopu
  • dodávané služby od našich dalších partnerů - polepení výrobků, doplnění výrobků o loga zákazníka aj.

Způsob balení výrobků

  • Chladicí a mrazící zařízení
    • Dodáváno v kartonové krabici na paletě s polystyrenovými výztuhami.
    • Paleta má převážně atypické rozměry nebránící nakládku a vykládku paletovým vozíkem.
    • Použitá paleta je nevratná a je součástí dodávaného výrobku zákazníkovi.
  • Příslušenství pro chladicí a mrazící zařízení (zásuvky aj.)
    • Dodáváno v kartonové krabici.
    • Výrobek zabezpečen papírem či bublinkovou fólií případně polystyrenem.
  • Nerezové vozíky a regály
    • Dodáváno ve fólii.
    • Výrobek je přepravován na výšku.
    • Při přepravě je výrobek postaven na kolečka vozíků či nohy regálů.
      • Standardně jsou kolečka vozíků již na výrobku našimi pracovníky namontována, na žádost zákazníka kolečka nebudeme na výrobek montovat - budou přibaleny k výrobku.

Doba dodání objednaného zboží

stav: SKLADEM

Doručení do 3 pracovních dnů.

V případě výrobků v kategorii "Nerezové vozíky", bude vždy zákazník informován o termínu dodání - Tyto výrobky jsou u nás běžně skladem, avšak vyhrazujeme si na základě objemu a druhu zakázky (objednávky) či obsazenosti výrobních kapacit tento termín posunout

  • Standardní termíny potřebné na výrobu vozíků:
    • do 1-10 vozíků max. 14 dní
    • 11 a více vozíků dle vzájemné dohody

Postup:

  • Přijetí objednávky zákazníkem
    • objednávka provedena na našem internetovém obchodě: www.eshop-gastro.cz,
    • telefonicky: +420 770 195 112 - následně je nezbytné zaslat závaznou objednávku na e-mail,
    • e-mailem: podpora@gastro.cz,
    • nebo osobně v sídle naší společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. - cenová nabídka musí být následně písemně odsouhlasena zákazníkem (zákazníkem podepsaná objednávka případně zákazníkem odsouhlasená cenová nabídka v emailové zprávě).
  • Po zaplacení objednávky dojde k zabalení a připravení výrobku na expedici.
    • Nadrozměrné výrobky jsou přepravovány na paletách, které jsou nevratné.
  • Dohodnuto s dopravcem vyzvednutí výrobku z Kamenného Újezdu
    • Vyzvednutí výrobku dopravcem je dohodnuto max. do 2 prac. dní od zaplacení (standardně je vyzvednutí výrobku dopravcem následující den po zaplacení objednávky).
  • Po vyzvednutí výrobku dopravcem je zákazník následně informován o předpokládaném termínu doručení.

stav: SKLADEM (u výrobce/dodavatele nebo u nás v Kamenném Újezdě)

Doručení do 7 až 14 pracovních dnů.

7 pracovních dní:

Výrobky jsou skladem v centrálním skladu výrobce/dodavatele v Dánsku.

  • Maximální doba na vyřízení, detailněji:
    • 2 pracovní dny pro zaslání požadavku a připravení výrobku výrobcem/dodavatelem pro vyzvednutí dopravcem
    • 5 pracovních dní pro přepravu dopravcem k zákazníkovi.
  • Neváhejte nás kontaktovat v případě bližších informací týkajících se upřesnění termínu doručení.

Následně je stejný postup dle podmínek ve stavu SKLADEM.

Může se stát - pouze v ojedinělých případech:

Výrobek nebude skladem u výrobce/dodavatele. Celková doba doručení se tak může lišit. Termín dodání bude v tomto případě vždy zákazníkovi sdělen - pokud možno před zaplacením objednávky. Následně budou dohodnuty podmínky dodání a platby objednávky. V případě, že již došlo k zaplacení objednávky, kde není výrobek skladem a zákazník výhradně nesouhlasí s nabízeným řešením (termín doručení delší než 15 prac. dní, alternativní výrobek či jiná kompenzace), objednávka bude na žádost zákazníka stornována a peníze budou zaslány zákazníkovi zpět na jeho uvedený účet v plné výši. Po připsání peněz na náš účet budou zpět peníze zaslány bez zbytečných odkladů - neprodleně.

14 pracovních dní:

Máme skladem u nás v Kamenném Újezdě, nezbytný termín na vyřízení je max. 14 pracovních dní z důvodu vysoké poptávky, kde je nezbytné zajištění administrativních úkonů, případné montáže, dále balení a kapacit dopravce.

  • Jedná se o stojany a držáky s dávkovači tekutého mýdla/gelu nebo dávkovače dezinfekce na rozstřik, kde je aktuálně vysoký počet poptávek a objednávek z důvodu nařízení vlády ČR.
  • Prosím o Vaše pochopení, snažíme se vyřizovat objednávky dle aktuálních možností.

 

stav: NA DOTAZ

Doručení 10 až 20 pracovních dnů k zákazníkovi. Informujte se prosím předem o možném termínu doručení (telefonicky či e-mailem).

  • Konvektomaty RATIONAL
    • Na konvektomaty poskytujeme 24 měsíců záruční lhůtu v případě odborné montáže.
    • Odbornou montáž v rámci celé ČR u zákazníka provádí společnost Servisní gastronomická s.r.o.
    • Cena odborné montáže pro rok 2020 je 5.650,- Kč bez DPH za konvektomat.
    • Konečná cena, tj. cena konvektomatu + cena za odbornou montáž, je zaslána zákazníkovi před uskutečněním objednávky. 

 

Potřebujete výrobek přepravit do zahraničí?

Máme přes 20 let zkušeností s exportem našich výrobků do západní Evropy. Pro bližší informace nám napište na podpora@gastro.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420 770 195 112 a rádi se s vámi dohodneme na dalším postupu.