Doprava a platba

 

ZDARMA doprava nad 3.000,- Kč bez DPH.

 

Obsah

Vyzvednutí a doručení objednávky

Zaplacení objednávky

Údaje pro zaplacení objednávky

Cena poštovného a balného

Doba dodání objednaného zboží

stav: SKLADEM

stav: SKLADEM U VÝROBCE

stav: NA DOTAZ

stav: NA OBJEDNÁVKU

Potřebujete výrobek přepravit do zahraničí?


Vyzvednutí a doručení objednávky

  1. Osobní odběr v naší společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. v Kamenném Újezdě, Zemědělská 500 (10 km od Českých Budějovic)
  2. Zaslání spediční společností Geis. Tato doprava může být prodávajícím pozměněna následujícím bodem č. 3.
  3. Doručení vlastními pracovníky - Bod č. 2 bude nahrazen tímto bodem č. 3.

Pokud dojde k přepravě zboží našimi pracovníky, výsledná cena pro zákazníka je neměnná. Jedná se o nadstandardní službu (čas doručení dle dohody, spolehlivost přepravy), kterou jsme vám schopni nabídnout v případě volných kapacit. Zákazník bude o této změně informován. Při výrobcích nad 50 kg je však nutné zajistit vlastní vykládku z nákladního vozu.

Zaplacení objednávky

  1. Bezhotovostní platba
    1. Převodem na náš bankovní účet (je nutné počítat s cca třemi pracovními dny než nám budou peníze připsány na našem bankovním účtě),
    2. Platební kartou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtě)
    3. GoPay platební bránou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtě)
  2. Hotovostní platba
    1. Dobírkou u přepravce - tato možnost musí být dohodnuta před provedením objednávky (náš eshop www.eshop-gastro.cz primárně tuto možnost neumožňuje). Dobírka je možná pouze do 50.000,- Kč bez DPH na výrobky, které jsou skladem.
      • telefonicky (tel. č. 770 195 112),
      • e-mailem (podpora@gastro.cz),
      • či osobně v sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. v Kamenném Újezdě.
    2. Hotovostní platbou u nás ve společnosti

V sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. lze platit pouze hotovostní platbou, případně převodem na náš bankovní účet, kde musí být celková cena objednávky připsána na našem bankovním účtě před převzetím objednaného zboží.

U spediční společnosti Geis lze platit hotovostně při převzetí výrobku (dobírka) pouze po sjednané dohodě s prodejcem sepsané výše a to maximálně do výše 50.000,- Kč bez DPH na výrobky, které jsou skladem. Platba kartou není přepravcem Geis umožněna.

V případě doručení našimi pracovníky lze platit pouze převodem na náš účet před expedicí výrobku.

Údaje pro zaplacení objednávky

Název banky: Citibank Europe plc, organizační složka
Číslo účtu: 2062870107/2600
variabilní symbol: uveďte číslo faktury
text pro příjemce: eshop

Cena poštovného a balného

ZDARMA nad 3.000,- Kč bez DPH.

Poštovné a balné hradíme za vás. Platí na všechny výrobky z našeho e-shopu www.eshop-gastro.cz.

Způsob balení výrobků

  • Chladicí a mrazící zařízení
    • Dodáváno v kartonové krabici na paletě s polystyrenovými výztuhami.
    • Paleta má převážně atypické rozměry nebránící nakládku a vykládku paletovým vozíkem.
    • Použitá paleta je nevratná a je součástí dodávaného výrobku zákazníkovi.
  • Příslušenství pro chladicí a mrazící zařízení (zásuvky aj.)
    • Dodáváno v kartonové krabici.
    • Výrobek zabezpečen papírem či bublinkovou fólií případně polystyrenem.
  • Nerezové vozíky a regály
    • Dodáváno ve fólii.
    • Výrobek je přepravován na výšku.
    • Při přepravě je výrobek postaven na kolečka vozíků či nohy regálů.
      • Standardně jsou kolečka vozíků již na výrobku našimi pracovníky namontována, na žádost zákazníka kolečka nebudeme na výrobek montovat - budou přibaleny k výrobku.

Doba dodání objednaného zboží

stav: SKLADEM

Doručení do 3 pracovních dnů.

V případě výrobků v kategorii "Nerezové vozíky", bude vždy zákazník informován o termínu dodání - Tyto výrobky jsou u nás běžně skladem, avšak vyhrazujeme si na základě objemu a druhu zakázky (objednávky) či obsazenosti výrobních kapacit tento termín posunout.

Postup:

  • Přijetí objednávky zákazníkem
    • objednávka provedena na našem internetovém obchodě: www.eshop-gastro.cz,
    • telefonicky: +420 387 998 497,
    • e-mailem: podpora@gastro.cz,
    • nebo osobně v sídle naší společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o.
  • Zadání požadavku na případné odzkoušení výrobku u nás ve společnosti.
  • Zabalení a připravení výrobku na expedici.
    • Nadrozměrné výrobky jsou připraveny na paletách.
  • Kontaktovaní spediční společnosti a dohodnutí termínu vyzvednutí u nás ve společnosti (zpravidla následující pracovní den).
  • Zákazník je následně informován o předpokládaném termínu doručení.

stav: SKLADEM U VÝROBCE

Doručení do 7 pracovních dnů. 

Každý výrobek je u výrobce či u nás v Kamenném Újezdu testován před expedicí zákazníkovi. V případě zjištění bližšího termínu doručení, nás prosím neváhejte kontaktovat. Dva pracovní dny jsou pro vyřízení u výrobce a 5 pracovních dní je pro vyřízení u dopravce.

V ojedinělých případech se může stát, že výrobek nebude skladem u výrobce. Celková doba doručení se tak může lišit. Termín dodání bude v tomto případě vždy zákazníkovi sdělen - pokud možno před zaplacením objednávky. Následně budou dohodnuty podmínky dodání a platby objednávky.

Následně je stejný postup dle podmínek ve stavu SKLADEM.

stav: NA DOTAZ

Doručení 10 až 20 pracovních dnů k zákazníkovi. Informujte se prosím předem o možném termínu doručení (telefonicky či e-mailem).

  • Konvektomaty RATIONAL
    • Na konvektomaty poskytujeme 24 měsíců záruční lhůtu v případě odborné montáže.
    • Odbornou montáž v rámci celé ČR u zákazníka provádí společnost Servisní gastronomická s.r.o.
    • Cena odborné montáže pro rok 2019 je 5.650,- Kč bez DPH za konvektomat.
    • Konečná cena, tj. cena konvektomatu + cena za odbornou montáž, je zaslána zákazníkovi před uskutečněním objednávky. 

stav: NA OBJEDNÁVKU

doručení do 3 měsíců od závazné objednávky (o přesném termínu bude zákazník vždy informován)

Postup:

  • Výrobek je zpravidla vyroben či dodán našimi výrobci zpravidla do 3 měsíců od objednání.
  • V případě, že momentálně daný výrobek nemáme skladem a je jeho stav NA OBJEDNÁVKU, vyhrazujeme si právo požadovat po zákazníkovi 30% zálohovou platbu provedenou na náš účet nebo složení hotovosti u nás ve společnosti před objednáním výrobku u výrobce. Tato záloha je v případě stornování či nevyzvednutí objednávky zákazníkem nevratná.

Potřebujete výrobek přepravit do zahraničí?

Máme přes 20 let zkušeností s exportem našich výrobků do západní Evropy. Pro bližší informace nám napište na podpora@gastro.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420 770 195 112 a rádi se s vámi dohodneme na dalším postupu.