Doprava a platba

Vyzvednutí a doručení objednávky

  1. Osobní odběr
    • U nás v Kamenném Újezdu, Zemědělská 500, společnost GASTRO PRODUCTION s.r.o. (10 km od Českých Budějovic)
  2. DPD
    • Dopravce DPD může být bez upozornění zákazníka pozměněn za jiného ověřeného a spolehlivého dopravce, který lépe vyhoví požadavkům na dopravu z termínového i ekonomického hlediska. 
    • Prostřednictvím dopravce DPD zasíláme výrobky, které máme skladem v Kamenném Újezdě – platí také na výrobky, které budou u nás vyrobeny.
    • Jsou zasílány výrobky z kategorie „Kuchyňské potřeby“.
    • Jsou zasílány náhradní díly a příslušenství pro námi vyráběné výrobky.
  3. Toptrans
    • Dopravce Toptrans může být bez upozornění zákazníka pozměněn za jiného ověřeného a spolehlivého dopravce, který lépe vyhoví požadavkům na dopravu z termínového i ekonomického hlediska. 
    • Pokud zboží nemáme aktuálně skladem v Kamenném Újezdě, je doručováno dopravcem Toptrans.
    • Platí pro většinu výrobků Tefcold, které jsou zasílány zákazníkovi napřímo ze skladu Tefcold (CZ) či centrálního skladu Tefcold (DK). 
    • Dále pro všechny nové výrobky MENU SYSTEM, Rational, Vinotek.
  4. Doručení vlastními pracovníky
    • Pokud dojde k přepravě zboží našimi pracovníky, výsledná cena pro zákazníka je neměnná. Jedná se o nadstandardní službu (čas doručení dle dohody, spolehlivost přepravy), kterou jsme vám schopni nabídnout v případě volných kapacit. Zákazník bude o této změně informován. Při výrobcích nad 50 kg je však nutné zajistit vlastní vykládku z nákladního vozu.
    • Bod č. 2 nebo bod č. 3 bude nahrazen tímto bodem č. 4.

Zaplacení objednávky

  1. Bezhotovostní platba
    1. Převodem na náš bankovní účet (je nutné počítat s cca jedním až třemi pracovními dny, než nám budou peníze připsány na našem bankovním účtu)
    2. Platební kartou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtu)
    3. GoPay platební bránou (převod probíhá online, peníze jsou tentýž den připsány na našem účtu)
  2. Hotovostní platba
    1. Dobírkou u přepravce – tato možnost musí být s prodejcem dohodnuta před provedením objednávky (náš eshop eshop-gastro.cz primárně tuto možnost neumožňuje). Dobírka je možná pouze do 50.000,- Kč bez DPH a to pouze na výrobky, které jsou skladem v Kamenném Újezdu společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. Na výrobky, které je nezbytné objednat u našich dodavatelů (např. Tefcold, Rational, MENU SYSTEM, VinoTek) není dobírka umožněna.
    2. Dobírka musí být před uskutečněním objednávky dohodnuta s prodejcem následujícími způsoby:
      • telefonicky na tel. č. 770 195 112,
      • nebo e-mailem na podpora@gastro.cz,
      • či osobně v sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. v Kamenném Újezdu.
    3. Hotovostní platbou u nás ve společnosti

V sídle společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. lze platit pouze hotovostní platbou, případně převodem na náš bankovní účet, kde musí být celková cena objednávky připsána na našem bankovním účtu před převzetím objednaného zboží.

U dopravce DPD nebo Toptrans lze platit hotovostně při převzetí výrobku (dobírka) jen po sjednané dohodě s prodejcem sepsané výše a to maximálně do výše 50.000,- Kč bez DPH a to pouze na výrobky, které jsou skladem. Platba kartou není dopravcem Geis umožněna. 

U dopravce Toptrans nelze platit při převzetí výrobku (dobírka), dopravce tuto možnost neumožňuje.

V případě doručení vlastními pracovníky lze platit pouze převodem na účet prodejce před doručením výrobku.

Údaje pro zaplacení objednávky v CZK

Název banky: Citibank Europe plc, organizační složka
Číslo účtu: 2062870107/2600
variabilní symbol: uveďte číslo faktury
text pro příjemce: eshop

Údaje pro zaplacení objednávky v EUR

Název banky: Citibank Europe plc, organizační složka
BIC kód: CITICZPX
IBAN: CZ35260000000062870318
variabilní symbol: uveďte číslo faktury
text pro příjemce: eshop

Cena poštovného a balného

ZDARMA nad 3.000,- Kč bez DPH.

  • Poštovné a balné hradíme za vás, platí pouze na výrobky uvedeny na našem eshopu www.eshop-gastro.cz.

Kdy neplatí doprava zdarma nad 3.000,- Kč bez DPH:

  • V případě objednání jednoho či více výrobků z kategorie "Ochrana proti virům a bakteriím", výrobků zn. GASTRO PRODUCTION, Meileda, cena dopravy bude zaslána na základě objednaného počtu kusů. 
  • V případě individuálních projektů bude doprava účtována dle ceníku dopravce.
    • Zákazníkovi bude cena dopravy zaslána společně s cenovou nabídkou na individuální projekt. 
  • V případě náhradních dílů bude doprava účtovaná od 180,- Kč bez DPH (dle výsledných rozměrů a hmotnosti).
    • Zákazníkovi bude cena dopravy zaslána společně s cenovou nabídkou na náhradní díly. 
  • V případě požadavku zákazníka na montáž bude účtována zákazníkovi doprava + práce + potřebný materiál.
    • Jeden pracovník: 750,- Kč bez DPH / h
    • Dva pracovníci: 1.000,- Kč bez DPH / h (celkem)
    • Doprava 12,- Kč bez DPH / km v případě dopravení montážníka/ů osobním autem do 3,5t. (doprava montážníka/ů nezbytná vozidlem nad 3,5t - dle předchozí dohody).
    • Cena práce
    • Zákazníkovi bude cena dopravy a práce zaslána společně s cenovou nabídkou. Soupis a cena náhradní dílů dodatečně.
    • Doprava, práce, materiál budou fakturovány dle skutečnosti. 
  • V případě objednávky nad 3 jakékoliv kusy / položky – cena dopravy bude řešena dle individuální dohody se zákazníkem.
  • Pokud výrobky nemáme skladem a je nutné je objednat u našeho dodavatele a následně je nezbytné doručení do našeho sídla společnosti na základě požadavku zákazníka. V tomto případě je cena dopravy zdarma pouze k nám do sídla společnosti pro osobní převzetí. Následující doprava po ČR bude zpoplatněna dle dopravce DPD (či alternativního dopravce). 
    • Platí pro jakoukoliv úpravu výrobku,
    • či nalepení reklamních polepů, samolepek aj.

Individuálním projektem se rozumí:

Objednávka výrobků či služeb, které nejsou uvedeny na našem eshopu www.eshop-gastro.cz, týká se například

  • výroby či úpravy našich výrobků, kde je nezbytné vytvoření vizualizace / konstrukčního výkresu pro naši výrobu na základě individuálního požadavku zákazníka
  • výrobky, které je nutné objednat nad rámec našeho eshopu
  • dodávané služby od našich dalších partnerů - polepení výrobků, doplnění výrobků o loga zákazníka aj.

Způsob balení výrobků

  • Chladicí a mrazící zařízení
    • Dodáváno v kartonové krabici na paletě s polystyrenovými výztuhami.
    • Paleta má převážně atypické rozměry nebránící nakládku a vykládku paletovým vozíkem.
    • Použitá paleta je nevratná a je součástí dodávaného výrobku zákazníkovi.
  • Příslušenství pro chladicí a mrazící zařízení (zásuvky aj.)
    • Dodáváno v kartonové krabici.
    • Výrobek zabezpečen papírem či bublinkovou fólií případně polystyrenem.
  • Nerezové vozíky a regály
    • Standardně jsou kolečka vozíků již na výrobku našimi pracovníky namontována, na žádost zákazníka kolečka nebudeme na výrobek montovat a budou přibaleny k výrobku.
    • Dodáváno ve fólii.
    • Výrobek je přepravován na výšku.
    • Při přepravě je výrobek postaven na kolečka vozíků či nohy regálů.

Doba dodání objednaného zboží

stav: Skladem

Doručení standardně do 2 pracovních dnů.

V případě výrobků v kategorii "Nerezové vozíky", bude vždy zákazník informován o termínu doručení – Tyto výrobky jsou u nás běžně skladem, avšak vyhrazujeme si na základě objemu a druhu zakázky (objednávky) či obsazenosti výrobních kapacit tento termín posunout.

  • Standardní termíny potřebné na výrobu vozíků:
    • do 1-5 vozíků cca 7 pracovních dní
    • 5-10 vozíků cca 14 pracovních dní
    • 11 a více vozíků dle vzájemné dohody na základě výrobních kapacit

Postup:

  • Přijetí objednávky zákazníkem
    • objednávka provedena na našem internetovém obchodě: www.eshop-gastro.cz,
    • telefonicky: +420 770 195 112 – následně je nezbytné zaslat závaznou objednávku na e-mail vč. identifikačních údajů zákazníka (IČO, fakturační a doručovací adresa, kontaktní osoba a tel. kontakt pro následné spojení při doručování dopravcem),
    • e-mailem: podpora@gastro.cz,
    • nebo osobně v sídle naší společnosti GASTRO PRODUCTION s.r.o. – cenová nabídka musí být následně písemně odsouhlasena zákazníkem (zákazníkem podepsaná objednávka, případně zákazníkem odsouhlasená cenová nabídka v emailové zprávě).
  • Po zaplacení objednávky dojde k zabalení a připravení výrobku na expedici.
    • Nadrozměrné výrobky jsou přepravovány na paletách, které jsou nevratné.
  • Dohodnuto s dopravcem vyzvednutí výrobku z Kamenného Újezdu
    • Vyzvednutí výrobku dopravcem je dohodnuto max. do 2 prac. dní od zaplacení (standardně je vyzvednutí výrobku dopravcem následující den po zaplacení objednávky).
  • Po vyzvednutí výrobku dopravcem je zákazník následně informován o předpokládaném termínu doručení.

stav: Doručení do 7 pracovních dnů

Výrobky jsou skladem u dodavatele.

  • Maximální doba na vyřízení, detailněji:
    • 2 pracovní dny pro zaslání požadavku a připravení výrobku výrobcem/dodavatelem pro vyzvednutí dopravcem
    • 5 pracovních dní pro přepravu dopravcem k zákazníkovi.
  • Pro bližší informace týkající upřesnění termínu doručení nás vždy kontaktujte před učiněním objednávky.

Následně je stejný postup dle podmínek ve stavu SKLADEM.

Může se stát - pouze v ojedinělých případech:

Výrobek nebude skladem u výrobce/dodavatele. Celková doba doručení se tak může lišit. Termín dodání bude v tomto případě vždy zákazníkovi sdělen – pokud možno před zaplacením objednávky. Následně budou dohodnuty podmínky dodání a platby objednávky. V případě, že již došlo k zaplacení objednávky, kde není výrobek skladem a zákazník nesouhlasí s nabízeným řešením (termín doručení delší než 7 prac. dní, alternativní výrobek či jiná kompenzace), objednávka bude na žádost zákazníka stornována a peníze budou zaslány zákazníkovi zpět na jeho uvedený účet v plné výši. Po připsání peněz na náš účet budou zpět peníze zaslány bez zbytečných odkladů - neprodleně. 

stav: Na dotaz

Výrobek je pravděpodobně aktuálně nedostupný. Pro bližší informace ohledně možného termínu doručení se vždy před učiněním objednávky informujte na e-mailu podpora@gastro.cz.

Potřebujete výrobek přepravit do zahraničí?

Máme přes 30 let zkušeností s exportem našich výrobků napříč celou Evropou. Pro bližší informace nám napište na podpora@gastro.cz nebo zavolejte na telefonní číslo +420 770 195 112 a rádi se s vámi dohodneme na dalším postupu.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení