Záruční a pozáruční servis

Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme záruční a pozáruční servis. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny Vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro Vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.

Pro koho je servis určen?

Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen primárně pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům.

Pokud jste však konkrétně výrobek zn. Tefcold zakoupili jinde, než u nás, napište nebo nám zavolejte. Zašleme Vám cenovou nabídku s možným termínem doručení náhradních dílů či příslušenství. Servis Vám sjednáme případně u našich smluvních partnerů.

Kdo poskytuje servis?

Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky (naše výrobky) nebo externími servisními techniky - dle vzdálenosti a závažnosti problému (smluvními partnery).

Co dělat v případě poruchy?

Je to jednoduché:

  1. Kontaktujte nás zprávou na email podpora@gastro.cz a sepište nám závadu - popište problém.
  2. Vzápětí Vám zavoláme či napíšeme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
  3. Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice.
    • Platí za předpokladu, že se jedná o výrobek, který svými rozměry a hmotností je obtížné dopravit k nám do Kamenného Újezdu.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: