Záruční a pozáruční servis

Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme vlastní nadstandardní servis – záruční a pozáruční. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. Každý výrobek je testován před zasláním a doručením zákazníkovi přímo našimi pracovníky ve společnosti. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.

Pro koho je servis určen?

Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen pouze pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům na základě vlastní kapacity servisních pracovníků.

Kdo poskytuje servis?

Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky.

Co dělat v případě poruchy?

Je to jednoduché:

  1. Kontaktujte nás a sdělte nám závadu, případně blíže specifikujte problém.
  2. Vzápětí Vám zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
  3. Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice.

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: