Náš eshop i výroba je stále v provozu.

Doba doručení skladových položek od objednávky

  • Tefcold max. do 14 dní
  • Ostatní max. do 5 dní
  • Pro zjištění bližších informací nás kontaktujte:
    podpora@gastro.cz | 770 195 112

    Záruční a pozáruční servis

    Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme vlastní nadstandardní servis – záruční a pozáruční. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. Každý výrobek je testován před zasláním a doručením zákazníkovi přímo našimi pracovníky ve společnosti. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.

    Pro koho je servis určen?

    Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen pouze pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům na základě vlastní kapacity servisních pracovníků.

    Kdo poskytuje servis?

    Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky.

    Co dělat v případě poruchy?

    Je to jednoduché:

    1. Kontaktujte nás a sdělte nám závadu, případně blíže specifikujte problém.
    2. Vzápětí Vám zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
    3. Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice.

     

    Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

    Nevyplňujte toto pole: