Záruční a pozáruční servis
Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme vlastní nadstandardní servis – záruční a pozáruční. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.
Pro koho je servis určen?
Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen pouze pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům na základě vlastní kapacity servisních pracovníků nebo externích servisních pracovníků v místě Vašeho bydliště.
Kdo poskytuje servis?
Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky nebo externími servisními techniky - dle vzdálenosti a závažnosti problému.
Co dělat v případě poruchy?
Je to jednoduché:
- Kontaktujte nás emailem na reklamace-a sdělte nám závadu, případně blíže specifikujte problém.
- Vzápětí Vám zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
- Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice (za předpokladu, že se jedná o výrobek, který svými rozměry a hmotností je obtížné dopravit k nám do Kamenného Újezdu).
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.