Záruční a pozáruční servis
Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme záruční a pozáruční servis. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny Vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro Vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.
Pro koho je servis určen?
Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen primárně pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům.
Pokud jste však konkrétně výrobek zn. Tefcold zakoupili jinde, než u nás, napište nebo nám zavolejte. Zašleme Vám cenovou nabídku s možným termínem doručení náhradních dílů či příslušenství. Servis Vám sjednáme případně u našich smluvních partnerů.
Kdo poskytuje servis?
Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky (naše výrobky) nebo externími servisními techniky - dle vzdálenosti a závažnosti problému (smluvními partnery).
Co dělat v případě poruchy?
Je to jednoduché:
- Kontaktujte nás zprávou na email podpora@gastro.cz a sepište nám závadu - popište problém.
- Vzápětí Vám zavoláme či napíšeme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
- Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice.
- Platí za předpokladu, že se jedná o výrobek, který svými rozměry a hmotností je obtížné dopravit k nám do Kamenného Újezdu.
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.