Nerezové stojany a držáky s dávkovači dezinfekce či antibakteriálního gelu máme skladem.

Zboží odesíláme do 2 pracovních dnů.

Pro státní organizace možnost
platby na fakturu. Zvolte přímo v eshopu.

Celou nabídku hygienických výrobků
naleznete zde:
>>> ZDE <<<

Záruční a pozáruční servis

Reklamaci s námi snadno, rychle a efektivně vyřídíte bez zbytečných nepříjemností. Na veškeré námi prodávané výrobky zajistíme vlastní nadstandardní servis – záruční a pozáruční. Každý servis řešíme se zákazníkem individuálně. Po diagnóze a určení příčiny vám sdělíme předpokládaný termín opravy vč. případných možností. V případě výskytu jakéhokoliv problému jsme tu pro vás. Našim cílem je vyřešit problém rychle a kvalitně.

Pro koho je servis určen?

Abychom vyřídili váš požadavek rychle a kvalitně, servis je určen pouze pro naše zákazníky, kteří si zakoupili výrobek přímo od nás. Je to z důvodu zachování nadstandardních služeb, které můžeme poskytnout prozatím pouze našim zákazníkům na základě vlastní kapacity servisních pracovníků nebo externích servisních pracovníků v místě Vašeho bydliště.

Kdo poskytuje servis?

Servis zajišťujeme vlastními servisními pracovníky nebo externími servisními techniky - dle vzdálenosti a závažnosti problému.

Co dělat v případě poruchy?

Je to jednoduché:

  1. Kontaktujte nás emailem na reklamace-a sdělte nám závadu, případně blíže specifikujte problém.
  2. Vzápětí Vám zavoláme a domluvíme se na dalším postupu. (Termín opravy, případná cenová nabídka aj.)
  3. Servis provedeme přímo na místě instalovaného gastro zařízení v České republice (za předpokladu, že se jedná o výrobek, který svými rozměry a hmotností je obtížné dopravit k nám do Kamenného Újezdu).

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: